Game News

Recenzie

Call of Duty4

Takze Electronick arts si pripravilo dalsie pokracovanie uspesnej vojnovej Call of Duty4.Nektery budou sklamani tym ze nove pokracovanie sa odohrava v pritomnosti,nie v 2sv. jak sme byli zvikli(ja osobne raci 2svetove). No snad hra potesi pieknou grafiku a dobrou hratelnostou. Společnost Activision oznámila konečně oficiální datum vydání pro Call of Duty 4: Modern Warfare. Hra by v USA měla být k dostání už 30.10.2007 a k nám do Evropy by se měla dostat 9.11.2007.

NFS Carbon

NFS CARBON

Na úvod: toto je stručná recenze nečekejte takovou jako třeba na Tiskali games… , ale přes to doufám že se vám bude líbit.
Příběh se odehrává v nočním městě Palmont city.Auta sou rozdělena do 3 skupin na: Exotick, Muscle, Tuner. Někteří se radují že se opět vratila hra k nočním závodům ,jako v NFS Underground I a II. Některým se to nelíbí, protože by radši navázali na předchozí díly NFS I-V a NFS Most wanted. Některým se to zase obzvlášť líbí, že Electronick arts navazali na předchozí díli NFS underground I-II.
Prokousali jsme se úvodem a budeme pokračovat dojmem hry a hratelností.
Tato hra namě působí spíše jako obchodní tah Electronick arts. Nejsou v ní skoro novinky až na dvě skvělé a to autosculp a docela zábavné dobývání města. Zase naopak ubyli honičky s policií a to nejhorší hra je stašně krátká, já osobně sem ji dohrál za 2 dny.
Hratelnost je dobrá jako u všech NFS. Můžete si jen tak jezdit po městě, jako to je už od doby NFS underground II.
Tento díl na rozdíl od předchozích se mi zdá velice nezáživný. Nevím jestli bych si ho pořizoval na originální CD, byla by to spíše škoda peněz. NFS Carbon mě proste nenatchl.

KLADY: Autosculpt, dobývání města

ZÁPORY: Krátká hra, skoro žádné honičky s policií, horší grafika města

Recenze by KAPR ™

Gta4

Takze hlavna postava v gta4 sa vola Niko prisiel s juznej Europy je to (Rus) i jeho vyzor tomu nasvecuje. Mozme cakat ze gta4 bude mat vaznejsi dej na rozdiel od - gta san andreas a vice city. Dej sa bude odohravat v Liberty city. Niko prisiel do USA vdaka svojmu bratrancovi ktoryho vabil svojimi maily o pohadkovem sne.O krasnych zenach,rychlich aut a hromadu penez.No len ci sa mu to vyplatilo.Hra by mala mat lepsie graficke spracovanie ako predosle. Příběh sice nenavazuje na žádnou z událostí z GTA III ani z Liberty CIty Stories, ale Rockstar nevyloučil, že se tu některé už známé postavy objeví. Druhý trailer nám naznačil přítomnost gangu Diablos a to tím, že na jedné zdi je nakreslen jejich vůdce El Burro. Příběh by se ale každopádně měl točit okolo úplně jiných věcí a prý nepůjde o to, stát se nejvýše postaveným gangsterem v Liberty CIty, ale o to přežít.

Counter Strike 1.6

Counter Strike je jedna z oblíbených multiplayerových her na světě. Je to týmová akční hra, velmi podobná svému předchůdci Half-Life. Dá se hrát přes internet, po lokální síti nebo i sám proti botům.

Counter-Strike je hra založená na kooperativním hraní více hráčů. Základní ideou této hry a její podstatu tvoří dva, proti sobě bojující týmy: Teroristé a Counter-Teroristé (to jsou různé policejní jednotky a komanda). Po připojení do hry máte možnost si zvolit jedu z uvedených stran ....

Counter Strike Source se od původní verze liší v realističtější grafice, vyšší náročností, lepším pohybem postav a novými možnostmi střelby.

Mafia

Tommy je chudobny taxikar a cely zivot ma len pred sebou,ked jedho obycajneho dna Tommy odychuje po tvrdom dni a v tom zrazu pribehnu k nemu dvaja mafiani pytaju od neho odvos ,Tommy nevaha a ponuku prijma.Mafiani nastupia do auta a spolu s nimi musi ujs pred druhymi mafianmi, po dlhej nahanacke klukatymi ulickami Lost Heanev Tomm dojde do Salieriho baru v malej italske ulicke ,po chvlili zisti ze muzi ktorych zachranil su Salieriho muzi a samotny Salieri mu prisel podekovat a odovzdal mu pekny balik penazi a nabine mu nabitku kte ra neodmita.Tomm sa rozhodol ze o tom porozmysla ked tu v tom pri druhom odpocinku ho prisli pozdravit Morelliho chlapci a trochu mu upravili auto,i tvar.Nas hrdina sa rozhodol pridat na stranu Dona Salieriho ktorymu slubuje dobry plat a pomstu.Tomm bojuje se svojo rodinou proti Morellovi .Cela hra je spracovana v peknej grafike.

S.T.A.L.K.E.R

Úvod

Po výbuchu atómovej elektrárne sa v okolí Chernobylu vytvorila zóna, ktorá je plná dravých mutantov, nebezpečných anomálií rôznych druhov a najmä cenných artefaktov a stopárov, ktorí po nich v zóne pátrajú. Títo Stalkeri v zóne pátrajú po artefaktoch, ktoré sa vytvorili pri rôznych anomáliách a mimo toho, že poskytujú rozličné účinky svojim nositeľom, majú tiež značnú hodnotu a peniaze sú cieľom pre ich zbieranie a následný predaj. Mimo stalkerov je v zóne viacero ľudských skupín, ktoré tu majú svoje vlastné ciele, tiež sú tu banditi, ktorí sa chcú priživiť na komkoľvek a svoje poslanie si tu plní aj armáda.
Vzhľadom na to, že Zóna je plná nebezpečenstva, sú jej obyvatelia vždy ozbrojení a nedôverčiví, preto nečakajte vrelé privítania. Vašimi spojencami sú zo začiatku len ďalší stalkeri, pretože žijú ako istá komunita, riadiaca sa svojimi vlastnými pravidlami. No ani okoloidúci stalker za vás nebude nasadzovať život, pokiaľ o vás nič nevie. Môžete si budovať istú reputáciu pomáhaním iným stalkerom a tak si z nich spravíte priateľov.
Vy ste jeden z týchto stalkerov, no neviete presne, kto ste. Polomŕtveho vás našiel iný stalker a priniesol vás k obchodníkovi Sidorovichovi. Viete len, že pátrate po stalkerovi menom Strelok. Takže to je váš hlavný cieľ a na ceste za ním môžete skúmať oblasť, bojovať, zbierať artefakty a plniť postranné úlohy pre vašich susedov.

Úlohy

Plnené úlohy sú zväčša rovnaké, niečo získať, či nájsť a priniesť, alebo niekoho zabiť. Väčšinou máte označené presné miesto na mape, kam máte ísť. Výnimkou sú úlohy, kde máte nájsť napríklad artefakt, alebo časť zvieraťa / mutanta – v takom prípade musíte pátrať sami. Niektoré úlohy sú umiestnené až vo vzdialenejších oblastiach, tak si premyslite ich prijatie, na niektoré vedľajšie úlohy máte totiž časové obmedzenie (zväčša 1 deň), prípadne sa ešte necítite pripravený pre cestu na veľkú vzdialenosť.
V návode je spísaný len priamy postup hrou po jednotlivých oblastiach pri plnení úloh hlavnej príbehovej línie. ABCgames.sk

Sa-mp

SA-MP 0.2:

Mělo by tam být několik gamemódu a to deathmatch, team deathmatch, závody a RPG. Hra bude také opravena od nejrůznějších bugů. Také by se měli objevit nějaké nové zbraně (molotov, granáty, raketonet a sniperka). U zbraní jako M4, AK47 a u pušky by mělo být lepší zaměřování do dálky a tím větší úspěšnost zasáhnutí nepřítele a dálku. Měl by se tam oběvit tzv „Instagib“ mód, nepřítel zemře po jednom zasáhnutí. Objevit by se měli i vlaky.
Website

Crysis

Dej hry sa odohráva v roku 2019, kde na Zem dopadne doslova kolosálny asteroid. Na túto udalosť okamžite zareaguje vláda Severnej Kórei, ktorá oblasť okolo miesta dopadu asteroidu uzavrie v snahe zaistiť všetky prípadné poznatky z chystaného prieskumu len pre seba. Ostatné svetové veľmoci si však niečo podobného nenechajú. I ony chcú o asteroide zistiť čo najviac informácií. Spojené štáty tak na miesto dopadu vysielajú špeciálne Delta Force tým, aby situáciu preskúmali a čo najskôr podali správu Pentagónu. Medzitým pomaly, ale iste narastá diplomatické napätie medzi vládami USA a Severnej Kórei, ktoré narušia udalosť, ktorú nikto neočakával. Asteroid sa rozovrie a vymrští sa z neho 2km dlhá mimozemská loď, ktorá okamžite vygeneruje silové pole. To zmrazí veľkú časť ostrova, kam dopadol asteroid a dramatickým spôsobom narušuje počasie na celej planéte Zemi, čím zároveň začala jej invázia. USA i Severná Kórea nemajú inú možnosť, ako na chvíľu zabudnúť na akékoľvek nezhody. Musia spojiť svoje sily v boji proti mimozemskej hrozbe.

V tejto situácií vstupujete na scénu v úlohe veliteľa týmu, jeho úlohou je prieskum džungle a oblastí až k mimozemskej lode, ktorú je treba zneškodniť a tím zachrániť ľudstvo. Hra ponúka neustále sa meniaci dynamický herný svet s radou odlišných miest vrátane džungle i zmrznutej zeme, kde na vás čakajú vybuchujúce sopky, tornáda a ďalšie rozmary počasia, ktoré svojim pristaním spôsobili mimozemšťania.

Skrz rôzneho prostredia sa budete pohybovať nielen na vlastných nohách, ale i v niektorom z dostupných dopravných prostriedkoch. Chýbať medzi nimi nebude džíp, nákladiak, čln, helikoptéra a časom možno dôjde i na možnosť využitia mimozemských technológií.

Vedľa dynamickej kampane, v ktorej sa herné prostredie i udalosti menia sa vyvíjajú na základe činnosti hráča. Hra ponúka i plnú podporu multiplayera aj pre 32 hráčov. Okrem štandardných módov je pritom k dispozícií i mód s taktickými prvkami a možnosťami úpravy zbraní i vybavení v reálnom čase. Súčasťou hry je navyše aj editor určený k tvorbe vlastných úrovní a modifikácií.

copyright © 2007 - statix&strix